כמה זמן יקח להזמנה שלי להתבצע?

יש להמתין בין יום ל 3 ימי עבודה כדי שההזמנה תתבצע. אנו נשלח אי-מייל אשר יודיע לכם כי המשלוח בדרכו יחד עם מידע רלוונטי

אנא זכרו כי בזמן החגים וארועים גדולים אחרים, יכול להיות עיכוב מינימלי בזמן ביצוע ההזמנה. הזמנתכם חשובה לנו, ואנו משתדלים לבצעה ולעדכן אתכם במהירות האפשרית.

כמה עולה משלוח רגיל רשום?

משלוח רגיל הוא בחינם 

 משלוח אקספרס (דואר שליחים): 

עלות ההובלה היקרה היא 35 ש"ח.

כמה זמן יידרש לקבל את ההזמנה שלי?

משלוח רגיל:

על פי המדיניות העדכנית של שירותי דואר ישראל, החבילה הנשלחת בדואר רשום רגיל אמורה להגיע בין 2 – 14 ימי עבודה בהתאם לאזור בו נמצא סניף הדואר שלך.

משלוח אקספרס (דואר שליחים): 

החבילה תגיע לביתך עד 4 ימי עסקים עד לבית שלכם. אם אתה גר באזור רחוק מערים גדולות המשלוח עלול להתעכב יום נוסף.

תנאי PayPal חשובים

האם אתם מקבלים PayPal?

כן, אפשר לשלם דרך PayPal. PayPal מטפלת בתהליך התשלום והעסקה – כל פרט שהוא הנוגע לתשלום יוצפן. PayPal הינה אחת מן דרכי התשלום הבטוחות ביותר בעולם.

לפני תשלום דרך PayPal יש לדעת כי:

אנו מבצעים משלוחים רק לכתובת PayPal המאומתת (הכתובת אשר מופיעה במייל האימות של PayPal לאחר ביצוע התשלום). אנא וודאו כי הפרטים האישים והכתובות מעודכנים ושלמים.

כל מוצר יישלח בדואר רשום או על ידי דואר שליחים -לפי בחירתך- וידרוש את חתימתכם לאישור הקבלה.

האם אתם מבצעים משלוחים בכל העולם?

אנו מבצעים משלוחים רק בתוך ישראל.

מדיניות תקלות וביטולים

קיבלתי את המוצר הלא נכון או מוצר פגום. מה אני עושה?

במידה ויש בעיה עם המוצר או קיבלתם מוצר שלא הזמנתם, אנא הודיעו לנו תוך 7 ימים מיום הקבלה בדרך האתר שלנו sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". הוסיפו כמה שיותר פרטים על ההזמנה ובעיותיה, כולל תמונות, ונמצא פתרון הוגן לסוגייה.

מה אני עושה אם רשמתי כתובת לא נכונה או לא ניתן לשלוח את ההזמנה שלי?

במידה ורשמתם לנו את הכתובת הלא נכונה ו/או הזמנתכם לא סורבה למשלוח על ידי שירותי הדואר, ההזמנה תוחזר למחסן שלנו.

איש שירות הלקוחות מטעמנו יצור עמכם קשר ויבקש מכם כתובת חדשה. ההזמנה לא תשלח שוב לאותה הכתובת, ויש לשלם שנית על המשלוח (גם כאשר המשלוח חינם שליחה שניה תהיה בתשלום נוסף). אם אין ברצונכם לשלם על המשלוח הנוסף יוצע לכם לבטל את העיסקה, בניכוי דמי טיפול של 35 ש"ח.

האם אני יכול\ה לבטל את המשלוח לאחר שכבר יצא?

כן. במקרה כזה אנחנו נחזיר לכם את התשלום עבור המוצרים בניכוי דמי טיפול בסכום של 35 ש"ח.