תקנון
מבוא
חברת Vulli S.A.S (להלן "Vulli”) היא חברה צרפתית המייצרת מוצרים לתינוקות ופעוטות. מוצרי Vulli עומדים כולם בבדיקות מחמירות של התקן האירופאי EN71, התקן האמריקאי ASTM וגם בבדיקות של מכון התקנים הישראלי.
אתר זה משמש כחנות וירטואלית למסחר אלקטרוני לרכישת מוצרים של חברת Vulli (להלן "החנות"). המוצעים למכירה באתר מיועדים לתינוקות, פעוטות והוריהם.
אתר זה הנו בבעלות בית העסק "הגמל הנמרי" (מס' עוסק 306481680), המשמש כנציג הבלעדי של Vulli בישראל, בעל החנות ומפעיל האתר (להלן: "המפעיל"), ומציע למכירה בחנות מוצרים של Vulli במחירים הממולצים לצרכן ובמגוון אפשרויות.
התקנון
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על המבקר בחנות זאת (להלן "המבקר") , התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המבקר לבין החנות, לכל דבר ועניין. המבקר מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
גלישה בחנות ו/או רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמת המבקר לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אין המבקר מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, יתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
הגשת פרטים כוזבים על ידי המבקר בעת ההזמנה מהאתר הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
האתר
השימוש באתר ובחנות פתוחים לכלל ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. כל גולש המבקר באתר החנות (להלן "המבקר") ומקפיד על תנאי השימוש רשאי לבצע בו קניות.
האתר מאפשר ביצוע קנייה באמצעות כרטיס אשראי (למעט כרטיס מסוג AmericanExpress) או לחלופין, אתר PayPal – פעולה זו רשאי לבצע באתר כל בעל חשבון PayPal בישראל.
האתר מכיל קישורים לאתרים שונים ברשת. המפעיל מספק לינקים לנוחות בלבד ואין הוא נושא באחריות למידע המופיע בהם.
כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותו הבלעדית של המפעיל ו/או החברות אותן הוא מייצג.
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם המפעיל.
התקנון עודכן לאחרונה בתאריך 13.5.2019 וניתן לשינוי בכל עת ע"י המפעיל על פי שיקול דעתו הבלעדי
סודיות ואבטחת מידע
המפעיל מאפשר שימוש בכרטיס אשראי. לקן שהמפעיל מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות ובפרטי האשראי ולא להעבירם לצד ג'.
המפעיל מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
בעת מילוי פרטים אישיים הדף המוצג למבקר הוא דף מאובטח. (מבקר יכול לוודא זאת על ידי בדיקה שכתובת הדף מתחילה במילה "https" וכמו כן שהדפדפן מציג אינדיקציה ברורה לכך בתבת הכתובת.במידה ומסיבה כלשהיא המבקר חושד שהדף בו הוא נמצא איננו מאובטח, עליו לעצור את מילוי הפרטים וליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של המפעיל.
המפעיל נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע.
כל העברה של מידע מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתו ו\או הנובעים מכוח עליון, המפעיל לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
מסירת נתונים
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
המפעיל אינו אחראי על טעויות הקלדה שמתבצעות על ידיי המבקר בעת הקלדת פרטים כפי שנתבקשו על ידי המערכת.
המפעיל לא יהיה אחראי במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.
הקלדת פרטים כוזבים הינה עברה פלילית ונגד מוסרי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים פליליים ואזרחיים.
המוצרים המוצעים וזמינותם
כל מוצר מתוצרת Vulli המוצע למכירה באתר מופיע בקטלוג החנות. הקטלוג כולל פרטים על זמינותו של המוצר, מחירו ופרטים נוספים. במקרה של אי-התאמה בין הפרטים המופיעים בקטלוג לפרטים המופיעים במקום אחר בחנות, התוקף היחיד והמוחלט הוא של הפרטים המופיעים בקטלוג.
התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד וייתכנו שינויים והבדלים קלים בין התמונות לבין המוצרים עצמם.
נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את המפעיל.
תהליך המכירה
המבקר רשאי לבחור ממוצרי Vulli המוצעים למכירה על ידי לחיצה על הכפתור המתאים בדף הקטלוג, או בדף סל-הקניות.
לאחר בחירת המוצרים המבקר רשאי לבחור מוצרים נלווים שהמפעיל מציע למכירה, ואת דרך המשלוח על פי העדפתו.
בשלב זה יועבר המבקר לאזור המאובטח של החנות, על מנת למלא את פרטיו האישיים לצורך הזיהוי והמשלוח. על המבקר למלא בזהירות ובאחריות את הפרטים ולודא את נכונותם. המפעיל לא יהיה אחראי לכל נזק שיגרם למבקר עקב מילוי נתונים שגוי. יש להקפיד במיוחד למלא חשבון דוא"ל נגיש, אשר הבמקר בודק את תוכנו בתכיפות סבירה (לפחות פעם ביום) , וזאת מכיוון שכל התקשורת עם המבקר תעשה אך ורק דרך חשבון זה.
כדי להשלים את תהליך הקנייה, יופנה הלקוח לדף סליקת אשראי על מנת למלא פרטי אשראי וחייב את העסקה.
לאחר אישור העיסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות. דואר אלקטרוני ישלח לכתובת הדוא"ל של הלקוח תוך 24 שעות, ובו פרוט הפריטים שנרכשו ומחירם. חיוב עבור מוצרים ומשלוחים יבוצע בתום שלב זה.
במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה ולפיה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של המפעיל לצורך הסדרת אישור העיסקה.
לחלופין, יופנה הלקוח לאתר PayPal, שם ישלים את הפרטים לצורך חיוב. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המבקר ל"לקוח".
מיד לאחר השלמת ההזמנה, ובמידה ופרטיה אושרו ואומתו על ידי PayPal, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע ישירות לחשבון ה-PayPal של הלקוח, לאחר אישור העיסקה ע"י אתר PayPal.
לאחר אישור העיסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות. דואר אלקטרוני ישלח לכתובת הדוא"ל של הלקוח תוך 24 שעות, ובו פרוט הפריטים שנרכשו ומחירם. חיוב עבור מוצרים ומשלוחים יבוצע בתום שלב זה.
במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י PayPal, יקבל הלקוח הודעה מתאימה ולפיה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של המפעיל לצורך הסדרת אישור העיסקה. יוצע ללקוח לפנות ישירות למוקד PayPal ולהסדיר את העסקה (במקרה האמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י PayPal), או לשלם עבורה בהעברה בנקאית. (במקרה זה, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד הגעת ההעברה לחשבון הבנק של המפעיל).
לא פעל הלקוח להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה, יראה המפעיל את העיסקה כמבוטלת.
השלמת הליך המכירה מותנית באישור ואימות העסקה באמצעות דואר אלקטרוני ע"י המפעיל תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.
רישומי המחשב של המפעיל בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
מחירים
עלות המוצרים והמשלוחים המוצעים באתר יכולה להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתו הבלעדי של המפעיל.
המחירים כוללים מע"מ, אלא אם כן נאמר במפורש אחרת.
החזרת מוצרים
המפעיל שואף שכל המוצרים המוצעים על ידו יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש. ועושה ככל יכולתו כדי שהמוצרים יגיו אל הלקוח במצב הטוב ביותר.
במידה והמוצר המתקבל פגום, זכאי הלקוח לפנות אל המפעיל בדואר אלקטרוני או דרך האתר (באמצעות טופס "צור קשר") ולהודיע על כך תוך שבעה ימים מיום קבלת המוצר. מוסכם כי המפעיל יבדוק את התלונה ויהא רשאי להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הלקוח בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר, על פי שיקול דעתו הבלעדי של המפעיל.
ביטול עיסקה
הלקוח רשאי לבטל פעולות או הזמנות שנעשו כל עוד לא שוגרו המוצרים על ידי המפעיל. במקרה זה יוחזר כספו של הלקוח בניכוי דמי טיפול.
המפעיל רשאי לבטל מכירה, כולה או חלקה, במקרים הבאים
נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
נפלה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהמבקרים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
במקרה של כח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
בכל הנסיבות הנ"ל ישיב המפעיל ללקוח את כספו.
הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בדואר האלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף פרטי הלקוח.
אזל המוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות וברורות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה, תימסר על כך הודעה ללקוח תוך יום עסקים ויתאפשר ללקוח לבחור בין מוצר חילופי שווה ערך או השבת הכסף במלואו.
המפעיל לא יהיה אחראי ולא ישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בשל רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
דמי משלוח
הזמנות יוצאות במשלוחים בשעות הפעילות של המפעיל אלא אם כן יצוין אחרת.
דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצר.
המפעיל אינו מאפשר איסוף עצמי של המוצרים על ידי הלקוח.
אספקת המוצרים
המפעיל ידאג לאספקת המוצר הנרכש באתר,לכתובת המשלוח כפי שהוקלדה בדף פרטי המשלוח, במספר הימים הנקוב בדף. ימים במשמעות "ימי עסקים". קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
אספקת המוצר מותנית בתשלום מלא עבור המוצר.
המפעיל לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
כל סיבה שאינה בשליטת המפעיל.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית המפעיל יהיה רשאי לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
במקרים בהם יחול איחור באספקה, יודיע הלקוח על כך מיידית למפעיל. המפעיל יאפשר ללקוח לבחור בין המתנה למוצר או ביטול העסקה והשבת מלוא הסכום ששילם הלקוח, בניכוי דמי המשלוח. במידה ויגיע המשלוח המאחר ללקוח לאחר שהושב לכספו תינתן לו האפשרות לשלם עבור המוצר שהתקבל, או להחזירו למפעיל.
תחזוקת המוצרים
המפעיל לא יהיה אחראי להרכבה ו/או התקנה של מוצרים שנרכשו באתר במידה וזו נדרשת. אחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
מוצרי Vulli המיועדים למציצה על ידי תינוקות צבועים בצבעים בטוחים לחלוטין לתינוקות. צבעי המוצר עלולים לדהות עקב כך. המפעיל לא יחליף מוצר שצבעיו דהו.
שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר וכיוצ"ב, וכמו כן לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו ניתן לפנות אל המפעיל בטלפון 077-441-5025 או במצעות דוא"ל sofi.hagirafa@gmail.com. נא לציין מס' טלפון בעת משלוח הדוא”ל.
נציגי המפעיל ישמחו לעמוד לרשות הלקוח בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו.